*. bir kol saati için oyun senaryosu:
ekranın sağındaki siyah yaratık, belirsiz aralıklarla ekranın soluna doğru, düzensiz uçan ve uçtukça büyüyen konuşma balonları gönderir. ekranın solundaki, oyuncunun kontrol ettiği ince, insanımsı karakter ise bu balonlara temas etmeden yaratığa yaklaşmalı ve onu öpmelidir. eğer öpmeyi başarırsa 200 puan alır; başaramaz ise boyu biraz daha uzar, kendini başladığı noktada, ekranın en solunda bulur. her iki balon temasında bir hakkı gider ve toplam üç hakkı vardır. eğer on defa yaratığı hiç bir balona değmeden öpmeyi başarırsa, -ki her öptüğünde yine başladığı noktaya döner- her "öpme" ile renklenen ve güzel bir prensese dönüşen, sağdaki karakter ile bir süre sevişir ve tam 1000 ekstra puan kazanır. level atladıkça yaratık daha çok ve daha hızlı hareket eden balonlar gönderecektir. hiç şüphesiz bu oyun asla bitmeyecektir ve işte tam da bu yüzden kol saatleri için düşünülmüştür.
ekranın sağındaki siyah yaratık, belirsiz aralıklarla ekranın soluna doğru, düzensiz uçan ve uçtukça büyüyen konuşma balonları gönderir. ekranın solundaki, oyuncunun kontrol ettiği ince, insanımsı karakter ise bu balonlara temas etmeden yaratığa yaklaşmalı ve onu öpmelidir. eğer öpmeyi başarırsa 200 puan alır; başaramaz ise boyu biraz daha uzar, kendini başladığı noktada, ekranın en solunda bulur. her iki balon temasında bir hakkı gider ve toplam üç hakkı vardır. eğer on defa yaratığı hiç bir balona değmeden öpmeyi başarırsa, -ki her öptüğünde yine başladığı noktaya döner- her "öpme" ile renklenen ve güzel bir prensese dönüşen, sağdaki karakter ile bir süre sevişir ve tam 1000 ekstra puan kazanır. level atladıkça yaratık daha çok ve daha hızlı hareket eden balonlar gönderecektir. hiç şüphesiz bu oyun asla bitmeyecektir ve işte tam da bu yüzden kol saatleri için düşünülmüştür.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder